Po raz pierwszy

zostaw komentarz
Mój blog nie będzie niczym wyróżniał się spośród masy innych jakie możecie przeczytać w sieci. Nie będzie zawierał odkrywczych przemyśleń, pomysłów na ratowanie świata przed globalnym ociepleniem czy równań z zakresu fizyki kwantowej. Z drugiej zaś strony nie znajdziecie tu także moich poglądów politycznych, pseudo-literackich wypocin ani zdjęć posiłków jakie wrzucam w siebie w ciągu dnia. Ten blog to próba oderwania się od rzeczywistości, która czasem po prostu jest niezbyt atrakcyjna (pierwsza nieodkrywcza myśl). "Czasem" jest dość kluczowym słowem, ponieważ jako student nie dysponuję nadmiarem czasu, z tego tytułu wpisy nie będą pojawiać się z dużą częstotliwością, jednak będę starał się aby przerwy nie były zbyt długie. Poza tym wychodzę z założenia, że lepiej napisać coś raz na tydzień, kiedy ma się coś do powiedzenia, niż codziennie pisać o niczym.
O czym zatem będę pisał?
Aby odpowiedzieć na to pytanie, musicie poznać kilka podstawowych faktów z mojego życia:
  • od 4 lat gram na pianinie i komponuję
  • uwielbiam czytać (zwłaszcza literaturę grozy)
  • studiuję psychologię
  • muzyka trzyma mnie przy życiu
Jak widzicie blog nie należy do monotematycznych ale postaram się też, aby nie był o wszystkim, bo jak wiemy nie robi mu to najlepiej (albo pisze się na temat, który nas interesuje i na którym się znamy albo nie pisze się wcale)
Mam więc nadzieję, że uda mi się was zainteresować.

0 komentarze:

Prześlij komentarz