Entropy

zostaw komentarz
Jest dość późno, z minuty na minutę dopada mnie coraz większa ochota na bliskie spotkanie z moim łóżkiem, a jutro czeka mnie wczesna i bolesna pobudka więc będę się streszczał. Jak wspomniałem w pierwszym poście od jakiegoś czasu komponuję własne utwory. Są one czymś z pogranicza instrumentalnego ambient rocka i muzyki filmowej. Opierają się głównie na brzmieniu skrzypiec ale nie brakuje też w nich elektroniki i oczywiście pianina. Wybaczcie, że nie będę się rozpisywał ale uwierzcie mi, że ledwo dostrzegam klawiaturę.
Dzisiaj chciałbym zamieścić jeden ze swoich utworów pt. "Entropy". Jestem bardzo ciekaw waszej opinii i będę za nią bardzo wdzięczny. W następnym poście opiszę wam moje skromne instrumentarium oraz to czym się inspiruję.




0 komentarze:

Prześlij komentarz